torstai 14. kesäkuuta 2012

Punainen tummuuuu

Vihdoin sain itsestäni irti ja luovuin ihanaisesta, rasittavasta, upeasta ja kyllästyttävästä punaisesta hiusväristäni. Minulla oli sellainen viha-rakkaus suhde siihen että en oikein tiedä, toisaalta se on ollut paras tukka mitä minulla on ollut. Saapi nähdä kuinka nopsaa iskee ikävä ja palaan takaisin siihen, onneksi sen saa aina takaisin ja nyt tiedän ettei se NIIN kova projekti ole kuitenkaan :) Itse värin ylläpitäminen on sen verran raskasta, että odotan tätä ihanaa helppoutta kun voi vain kipaista suihkussa väriä lisäämättä :)

Sitten itse väriin... noh, eipä siitä nyt tullut sellainen kun olisin halunnut. Ostin lämpimän, tummahkon kuparin sävyisen väri purtelin (vieläpä tyhmänä ensin vain yhden) ja eikös siitä vain sitten tullutkin todella tumma minun kirkkaan punaiseen tukkaani. En ymmärrä, miten se punainen sitten oli niin "tumma" että se tummensi koko kuparin olemattomiin. Väri ei myöskään liian tasaisesti tarttunut.... kaikesta huolimatta, on helpottunut olo.


Miksi päätin luopua punaisesta? Noh, kun alkaa tulla sellainen tunne että ihailee enempi tummiatukkia kun punaisia, niin se oli ensimmäinen vihjeeni. Sitten kun ihmiset kehuivat väriäni, tuli sellainen olo että eipäs se kyllä kovin kiva ole.. ja viimeineiset pisteet ään päälle oli se kun tukka alkoi tuntua jostakin syystä huonokuntoiselta ja lisäksi minun värini mitä käytin, crazy colorin fire, oli loppu cyper shopin ja nitrobaben myymälöistä ja varastoilta. Joten tässä sitä nyt ollaan, yli vuoden tauon jälkeen, tumma taas.

Jep jep, mutta yllättävän kotoisalta tämä tuntui heti. Punaisen kanssa minulla vierähti muutama viikko että siihen totuin, mutta tämä tuntui tutummalta. Ihmekkös tuo kun kuitenkin suurimman osan elämästäni olen värjäillyt tummaksi...

1 kommentti:

  1. Sulle sopii molemmat värit hemmetin hyvin ;) Tumma vaan ehkä vähän jotenkin maanläheisempi?

    VastaaPoista

Kommentit tekevät minut iloiseksi joten kiitos vaivannäöstäsi ! :)