torstai 26. syyskuuta 2013

Väriloistoa

Hyvää iltaa rakkaat lukijat. Tänään on ollut niin kylmä päivä että olen ihan syväjäässä. Ei liian nopeasti saa tulla talvi, saisi nauttia nyt syksystä vielä hetken. Huomenna olisi sitten viimeinen työpäivä yhdeksän päivän työputkestani ja viikonloppu vapaa! Ihanaa! Tuntuu taas ettei olisi ikuisuuksiin ollut vapaalla. Lähden Poriin ystäväni Helin työ heti huomenna.
(pahoittelen syksykuvien määrää. Tuli taas vähän innostuttua kuvailemaan kun aurinko hieman eilen näyttäytyi)

Hei, onko ketään törmännyt tälläiseen ongelmaan bloggerin kanssa: kun olen viimeiset kaksi kertaa koittanut asukuvia ladata, tulevat ne todella suttuisina ja pikselöitynä blogiin. En käsitä, tuntuu että väritkin on jotenkin pielessä. Nämäkin asukuvat tuli mielestäni todella huonolaatuisina tänne vaikka olen järkkärillä ne kuvannut. Mistäköhän johtuisi? Ei ikinä ennen ole näin tullut...

muoks. nyt on tilanne korjattu kuvien suhteen :)

Hyvää viikonloppua !

3 kommenttia:

  1. Hei mulla on ollut täysin toi sama ongelma bloggerin kanssa viimepäivinä! Olis kiva tietää mistä se johtuu :O Ja toivottavasti viihdyt Porissa! ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) No hyvä kuulla tavallaan että muillakin on samaa ongelmaa eikä vain minulla :/ ehkä sitten bloggeri jotakin sekoilee, varmaan ohimenevää :)

      Poista
  2. Vau mitä kuvia ja ihana asukokonaisuus sulla! :)

    VastaaPoista

Kommentit tekevät minut iloiseksi joten kiitos vaivannäöstäsi ! :)