keskiviikko 16. huhtikuuta 2014

15 Päivän haaste; 13/15

Sitten tätä päivää. Aamukuva vähän unohtui... Huh huh, olen kyllä suoraan sanottuna ihan iloinen että jäljellä on enää kaksi päivää haastetta. Olen ihmeissäni että olen saanut näin hyvin tätä aikaan tehdä, ajattelin että useimpina päivinä jää puolet kuvista ottamati. Ihan hauska on ollut kuvailla, mutta koska päätin heti alkuunsa tehdä tämän lähinnä puhelinkuvista, olen jo AIVAN kyllästynyt näihin huonolaatuisiin kuviin. Kunnon valokuvia kaipailen ja valokuvausta, joten nyt kun ihania kelejä on luvattu ja on vapaa päiviä niin pitää ottaa kamera käteen ja lähteä vähän kuvailemaan kaunista kevättä.

Tässä pitää vähän hehkuttaa, nimittäin sain VIHDOIN näyttökansioni päätökseen ja se on lähes loppuun asti arvioitu. Vielä yksi arviointi keskustelu ja olen valmis merkonomi! Kävin pikkuisen lyhyemmässä ajassa tuon koulun, sitä olisi normaalisti vielä lähes vuosi jäljellä. Sain tehtyä näytöt hyvin työn lomassa, joten ei ollut järkeä pitkittää suotta valmistumista. Jeee! Nyt jos vielä olisi saumaa korkeakouluun niin olisi tosi kivaa. Pitkästä aikaa oikeasti sellainen olo, että mielelläni menisin kouluun. Saa nähdä :)

Tämän päivän kuvat on lähinnä meidän grillailu hetkestä ja illasta. Olin tosiaan aamuvuorossa taas, työpäivän jälkeen tuli nukuttua tunti ja sitten grillailtiin itsellemme päivän ruuat. Perjantaina tulee muutama ystävä kylään ja sillon olisi tarkoitus grillailla vähän terveellisempiä vaihtoehtoja, nyt jotakin aivan muuta :D
 Meidän partsilla on niin lämmin auringon paistaessa <3
Illalla tuli vähän lueskeltua Mondon matkaopasta.
 Ja käytyä vielä hämärässä ilta lenkillä Teemun kanssa

Huominen työpäivä ja sitten vapaa. Lauantaina joudun ikävä kyllä töihin, eli ei tule pitkiä vapaita putkeen. Ei se mitään :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit tekevät minut iloiseksi joten kiitos vaivannäöstäsi ! :)