maanantai 25. toukokuuta 2015

Parasta juuri nyt


...Ihanat aurinkoiset päivät ja aamuvuoroviikko.

...Ei enää kun viikko ja VIHDOIN saadaan muuttaa uuteen edullisempaan asuntoon ja minä saan sisustaa jeee.

 
...Häälehdet mitä jaksan selata vaikka kuinka paljon. Töiden jälkeen kun pääsee kotiin ja menee aurinkoiselle partsille istuskelemaan ja lukemaan lehteä < 3 ihanaa. Tulee ihan kesä fiilis.


...Jaksoin viime lenkillämme jo paljon paremmin kun edellisillä, joten kehitystä on hauska seurata.

...Luonto on pikkuhiljaa herännyt eloon ja nyt on ihanaa kun linnut laulaa ja kukat kukkii joka puolella. Kesä < 3


...Kohtakohta alkaa kesäloma! On vielä muutama viikko samaan aikaan Teemun kanssa < 3


...Olen saanut taas hyvin säästöön rahaa ja hyvä niin, jos kohta pitäisi hääpuku ostaa.

...Facessa on maailman ihanin Häät2016 ryhmä missä olen ollut siis lähes kihlauksesta asti. Siellä on ihan mahtava poppoo ja voi höpistä loputtomiin hääjuttuja ilman että kenelläkään menee hermo. :D Ihan mahtava < 3

...On niin hyvä fiilis kokoajan, niin onnellinen ja iloinen. Ihana elämä < 3 


(Visusti olen laittamatta tähän listaan sitä tosiasiaa, että heräsin tänään aamulla hirveään kurkkukipuun ja nyt olen ollut koko päivän todella kipeä. Toivon että viikossa saisin flunssan karistettua ja voisi lomailla terveenä!)
Hyvää viikkoa kaikille :) !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit tekevät minut iloiseksi joten kiitos vaivannäöstäsi ! :)